Andra jobbdagen 🖋

Hann inte riktigt det jag föresatt mig idag, men Àr nöjd ÀndÄ. Fick klart ett stort skrivjobb, en inbjudan, mailat en del och i övrigt nÄgra samtal, bÄde med arbetskamrater och klienter. Jag har tisdag och nÄgra timmar pÄ onsdag att hinna ikapp administrationen, sen Àr torsdag och fredag fullbokade med besök. Det ska nog gÄ bra, annars fÄr jag sitta över nÄn kvÀll bara. 

HÀmtade hundarna och körde hem. UppvÀrmd middag och en kvÀll i fÄtöljen vid tvn med stickorna. Nu har jag bÀddat ner mig i fÄtöljen med tÀcke och kuddar. Maken Àr vrÄlförkyld med feber, han sjuknade in inatt. Hade vi varit ifrÄn varandra hela veckan hade jag stannat i lyan, men eftersom jag Äkte hemifrÄn igÄrmorse sÄ har jag redan blivit utsatt för smittan tÀnker jag... kÀnns onödigt att andas in mer bacillusker Àn nödvÀndigt dock. Och frÄga inte hur mÄnga gÄnger jag somnat i denna fÄtölj för dem kan jag inte rÀkna, den Àr sÄ skön!
 

Godnatt vĂ€rlden 💖 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0