Det är lite lättare...

 
... att gå upp på morgnarna nu. Ljuset återvänder och Hagsätra skyline kan skönjas redan vid sjutiden. Vi har nu 1 timme och 18 minuter mer dag än när det var som mörkast. Om två månader är dag och natt lika långa, sen har vi 6 månader ljus att frossa i 🌞

 
Dagen blev lite rörig. Första besöket kom försent, sen hade jag date med en fotograf vilket blev jätteroligt, lite lite admin och lunch med kollega. På eftermiddagen skulle jag på hembesök som jag bokat in efter det att massören (friskvård) avbokat... men så hörde massören av sig på förmiddagen att hon kunde och jag försökte flytta hembesöket en timme... men då hade hembesöket i sin tur skrivit upp en annan dag, så jag hann klart det jag skulle i lugn och ro och kunde sen åka på härlig massage!
 
 
Ikväll 1,5 timme styrelsemöte per telefon. Mitt sista. Jag ställer inte upp för omval i mars. Jag vill kunna koncentrera mig på "min" förening. Och så är det tillåtet att ha en fri tid oxå.
 
Nä, hundpromenad och läggdax kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0