En doft av cocos đŸ„„

... har följt mig genom kvĂ€llen. Det doftade cocos nĂ€r jag kom hem till bĂ€stisen, jag fick en cocosdoftande handkrĂ€m av henne och Ă€ven fotkrĂ€men hon smorde in mina fötter med efter zonterapin doftade cocos. Nu ligger jag i sĂ€ngen och doftar cocos, hĂ€rligt frĂ€scht đŸ„„

Karin Boye vid Paradistorget
 
Men jag har inte bara snusat pĂ„ cocos och fĂ„tt zonterapi och Ă€tit glass med hallon och druckit the och bubblat massor... jag har jobbat oxĂ„. Frukost i PrĂ€stgĂ„rden pĂ„ morgonen, efter en fiskgryta pĂ„ Folkes följde jag med husmor och köpte nya vaxdukar till handarbetsgruppen, gick till ett möte för att upptĂ€cka (eller dra mig till minnes đŸ€”) att mötet var flyttat till kl 11.00 och jag meddelat att jag inte kunde komma pga frukosten men glömt att stryka i almanackan... genererade ett par telefonsamtal och mail i Sjödalsparken istĂ€llet innan jag gick pĂ„ hembesök, Ă„tervĂ€nde till jobbet och slutförde lite fondhantering innan jag lĂ€mnade arbetet strax före fem.
 
 
Köpte salladsrullar, hĂ€mtade hundar osv osv och sen denna sinnliga cocosupplevelse. Den kommer jag somna gott till och drömma om nĂ„n hĂ€rlig paradisö 🏝

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0