En superhĂ€rlig helg 💖

Helgen föregicks av en fredag med tvÄ hembesök innan jag körde hem. Maken köpte smörgÄstÄrta till middag och jag sov före kl 21.00.
 
PÄ lördag förmiddag Äkte vi och handlade, sen började besöken droppa in. Först kom sonen och sonsonen.
 
 
Sen kom min barndomsvÀn. Vi grillade, umgicks, Ät och drack gott. FramÄt kvÀllen Äkte son och sonson hem medan maken, jag och vÀninnan kröp ner i badtunnan.

 
Efter ett par timmar i tunnan en fortsatt supermysig kvÀll kröp vi i koj. 

Dagen har fortsatt pÄ samma hÀrliga sÀtt. NÀr maken Äkte och ronderade gick jag och vÀninnan lÄngpromenad i skogen med hundarna. TvÄ fina pinnar till framtida projekt har vi plockat. Sen fixade vi pyttipanna pÄ gÄrdagens rester innan hon Äkte hem. LÀngtar till nÀsta gÄng hon kommer!
 
IkvÀll har jag virkat. TvÄ smÄ ugglor till en tavla har det blivit och hÀr kommer pinnarna in i bilden. Födelsetavlan jag pÄbörjat fÄr vila lite för det bruna garnet till korgen rÀckte inte och jag fÄr nytt i veckan.... men jag kan ju inte sitta sysslolös för 17!  

 
Snart sistanaden och sĂ€ngtajm đŸ„°

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0