😂😂😂

Visst Àr det underbart att fÄ skratta! Jag har skrattat sÄ mycket ikvÀll och upprinnelsen var en bild pÄ Facebook.
 
 
Min kĂ€ra make har köpt en present till mig, och han kan ju inte lĂ„ta bli att berĂ€tta att det pĂ„ rean pĂ„ rean pĂ„ rean... men efter snart 30 Ă„rs Ă€ktenskap tar jag inte illa vid mig utan bara ÄLSKAR att han överraskar mig med att köpa en ROSA! FLAMINGO!!! och installerar den i Ugglebo sĂ„ jag ser den nĂ€r jag ska gĂ„ ner till bilen för att packa ur all "skit" jag forslar fram och tillbaka mellan hemma och lyan, lyan och hemma... Det Ă€r kĂ€rlek! Och att han dessutom inte kan inte bĂ€rga sig utan mĂ„ste ropa mitt namn frĂ„ga om jag sett "den"... och AlltsĂ„! Betydelsen av en rosa flamingo fĂ„r ni googla fram sjĂ€lva! Jag bjuder pĂ„ skrattet đŸŠ©
 
 
Men nĂ€r min make ger mig en rosa flamingo betyder det att han vet att jag 1. Älskar djur 2. Vet att jag tycker att flamingos Ă€r superhĂ€ftiga fĂ„glar och har en stĂ€ndig lĂ€ngtan till min kusins Florida ... och 3.  FRAMFÖRALLT att han UPPFATTAT 1&2! Beat that!
 
I övrigt har dagen bjussat pÄ en bra diakonal frukost, besök och ett bra utvecklingssamtal med chefen. 
 
Kom frÄn jobbet 17.15 och emotser nu fyra dagars ledighet efter en lÄng och spÀnnande arbetsvecka !
 
Nu har julkrubban fÄtt ge plats för fejset  jag köpte i MÄlerÄs  i höstas. Design:Mats Jonasson 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0