Faaaantastiska fredag ✝️

Idag har jag suttit på möte hela dagen! Ett fantastiskt bra möte! Känner mig så uppfylld och inspirerad! Kontraktsdiakonerna träffades i Essinge kyrka och det blev så himla bra!
 
Spiran syns på långt håll och kyrkan är jättefin i all sin enkelhet. Trodde vid första anblicken att det var de tolv apostlarna ovanför porten... och det är kanske tanken? Eller nån annan tanke?
 
Apnäve-kudden släppte jag inte på hela dagen ✊ Så mysig att borra in nävarna i, eller bara hålla i. Tvättinstruktionen avrådde strykning vilket jag hade omåttligt roligt åt! Vill ha ✊
 
Efter mötet hämtade jag packning i Lyan och hundar från dagis och åkte hem med själavård på högtalarfunktionen.
 
...och nu väntar vi på att badtunnan ska komma upp i 38-39gr Celsius 💦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0