Invänjningsperiod

Förra veckan två dagar, denna vecka fyra... om man håller sig frisk. Det hostas och snoras både här och där och jag nojjar järnet! 

Gick upp vid sex och var på affären vid jobbet vid nio för att handla till kvällen. Fick ett spontanbesök och jobbade sen på med administrationen. Det blev för rörigt kring listorna för ikonmålningskurserna så jag samlade alla namn och mailade samtliga, alternativt skickade brev då får alla anmäla om sig. Känns säkrast så. Sen gick jag lös på redovisning av fondpengar vi fått+att ansöka för året. Möte på em samt hjälpa en person akut med låssmed. Mitt arbete är härligt omväxlande! 

Strax efter halv fyra fick jag hjälp i köket inför kvällens styrelsemöte i min förening. Vi blev klara ca halv sju. 

 
I lyan blev jag sittande själv ett par timmar. Sonen med familj hade hämtat hundarna på dagis och åkt iväg med dem. Jag passade på att brodera vid tvn. Tittade på GW's mord, om kannibalen i Malmö. Han pluggade nån kurs i Lund tillsammans med min mamma på 80-talet...
 
Nu är det väl bara John Blund kvar då godnatt världen 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0