Lite pömsig đŸ„±

Nu har jag legat pĂ„ sĂ€ngen en hel timme och inser att det kommer krĂ€vas en kraftanstrĂ€ngning att ta mig upp och ut pĂ„ sistanaden! Det Ă€r bara dumheter att ligga hĂ€r och tro att man ska piggna till... En e ju ba mĂ€nska Ă„ 35 spĂ€nnande arbetstimmar pĂ„ 3 dar kĂ€nns. Det har varit bra och givande dagar, men efter en god middag som avslutning pĂ„ medarbetardagen gick luften ur. Försökte titta pĂ„ tv med svĂ€rdottern men ögena gick i kors 👀 Jag hade nĂ„n bra berĂ€ttelse pĂ„ lur men den Ă€r vĂ€ck.
 
NÄ, morgondagen kommer oxÄ bli lÄng sÄ jag fÄr se till att göra det dÀr rycket nu...
 
Altarblommorna pĂ„ morgonbönen var fantastsikt vackra đŸŒș

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0