Ny Ă„rsdag đŸ’«

Dag för reflektion av det som varit. Dag för förberedelse för det som ligger framÄt...

Har lĂ€st min nyĂ„rskrönika ett par gĂ„nger under dagen, har dragit mig till minnes, reflekterat, vad har varit bra, vad Ă€r jag stolt över, vad blev fel, kunde jag gjort pĂ„ annat sĂ€tt? Har oxĂ„ skrivit tre olika att-göra-listor: jobb, privata Ă„taganden, handarbete. Jag har ju bara jobbat tre dagar pĂ„ sex veckor sĂ„ jag har massor att ta igen pĂ„ jobbet. KĂ€ndes bra att skriva ner en kom-ihĂ„glista. Även mina privata Ă„taganden som ordförandeskapet och knyppelkursen har blivit Ă„sidosatta under sjukdomstiden. Dessutom pajade datorn i mellandagarna, men maken fick igĂ„ng den idag efter att ha mixtrat med sladden som kanske glappar. Det Ă€r hursomhelst nĂ„t vajsing med strömtillförseln. PĂ„ eftermiddagen skrev jag alla dokument som ska godkĂ€nnas vid styrelsemötet nĂ€sta vecka, sĂ„ skickade jag alltihop till jobbmailen sĂ„ dokumenten oxĂ„ finns pĂ„ jobbdatorn tills vi fĂ„tt felet avhjĂ€lpt. Till sist skrev jag ner en prio-lista pĂ„ handarbeten som jag lovat göra. En del har blivit liggande sen i vĂ„ras, sĂ„ det Ă€r hög tid att infria löften... kĂ€nns bra att vara pĂ„ banan igen 👍
 
 
Önskar alla en god fortsĂ€ttning pĂ„ nya Ă„ret đŸ’«

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0