En kreativ onsdag

Jag kom i säng tidigt imorse... gick upp hyfsat tidigt med ett sug efter att förfärdiga min fantastiska knyppling! Vilken flopp! Vilken lärdom! Jag förfärdigade mitt alster och tänkte hurtfriskt att "nu vet jag" ... vilket geni jag är... 😫 Hela dagen har jag suttit och knypplat på variant no 2 men inte heller den blir som jag tänkt. Så himla lärorikt!
 
 
Nu har jag lite kvar innan projekt 2 är klart, men när det är klart borde jag kunna säga 3:e gången gillt!... innan nästa knyppelprojekt. 
 
Denna heldagsknyppling avslutade jag med att binda lavendelsländor. Mitt sidenbandspaket från "bröllopsdekorationer" kom i brevlådan idag. 
 
Lavendelsländor in the making  🙏

Lavendel x2, rosmarin och salvia 🌱

Godnatt världen 🌍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0