Rubrik saknas igen

Vaknade betydligt tidigare imorse och var klar med alla morgonsysslor och promenad stax efter nio. Gjorde just ingenting av all tid jag fick över. Ringde lite senare på fm till en väninna och efter en kort promenad, då vi fick skynda  hem pga regnet, och lunch kom grannen. Vi gick tillsammans bort till kröken och sen fortsatte vi hem till henne. Vi satt ute och bubblade ett par timmar innan jag gick hem igen. Efter middagen har jag tittat på tv. Det var flera veckor sen senast! Nyheter, en dokumentär om Spartacus och Morden i Midsomer. Och virknålen fick sig en omgång. Vid 23-tiden gick jag med hundarna in i området och tittade på avverkningen av träd. Det sker en ordentlig gallring/avverkning blandannat för att motverka att granbarkborren sprider sig. Värken har inte blivit bättre idag och jag fick Lidocaine-plåster av grannen då jag inte vill äta smärtlindring just nu i början av AIP. Fläskfilé och banan till frukost, räkor i kokosflingor och en morot till lunch, baconlindade dadlar och blomkålsris till middag och jordgubbar till kvällen 😋

Smultron och blåbär börjar mogna
 
Godnatt världen 💜
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0