...

Gårdagen började med ett meddelande på Messenger som drog igång minnen, drömmar och känslor från förr. Resultatet blev gårdagens blogginlägg. Jag har massor mer att berätta och det kanske kommer, men det tog sån tid att skriva pga autokorrigeringen. Så fort jag fick lite flow i engelskan och glömde autokorrigeringen blev texten obegripligt svengelsk.
 
I övrigt var förmiddagen som vanligt, morgonsysslor och jobb, men efter promenad med grannen åkte maken och jag till Kolbäck för att hämta en baklucka. Vi gjorde det till en trevlig utflykt med middag och promenad i Kvicksund.
 
 
Kvällen ägnade jag sen, som sagt, med bloggen om Filippinerna.
 
 
Nu har en ny dag grytt sen länge. Jag har varit vaken ett bra tag. Maken sover ännu efter en tuff arbetsvecka och det får han göra tills han vaknar. Hundarna snarkar oxå så gott. Jag har tagit ledigt idag och vi planerar för nya äventyr 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0