Ingen vanlig dag đŸ„ł

Idag för 27 Är sen blev jag mamma för fjÀrde och sista
gÄngen. En ganska stor tös som lÄtit vÀnta pÄ sig i 1,5 vecka hade vÀldigt brÄttom ut nÀr hon vÀl bestÀmt sig för att det var dax.
 
 
För 4 Är sen fick jag vara med vid mitt femte barnbarns födelse. Lite liknande förlopp. Han lÄg och mojkade sig och lÀt vÀnta pÄ sig nÀrmare 2 veckor han oxÄ, men nÀr dottern vÀl blev igÄngsatt gick det undan.
 
 
Dotra vet jag har varit ute och firat och jag hoppas hon haft en fantastisk dag. Barnbarnet firades med tvÄ av sina systrar i förrgÄr och det var jÀttehÀrligt att kunna vara med...
 
...men min dag idag har verkligen inte varit nĂ„t att hurra för. Om det har varit helgens alla godsaker, vĂ€rmen, solen och sjön, groggen, att jag gĂ„tt upp och jobbar halvtid eller allt sammantaget vet jag inte, helgen har ju varit intensiv, men jag blev jĂ€ttesjuk tidigt imorse igen đŸ€ą Jag fĂ„r ta mig ordentligt i kragen och skippa alkohol helt, drastiskt minska pĂ„ intag av socker, fett och vitt mjöl. SĂ„ gott Ă€r det faktiskt inte! Belöningen nĂ€r kroppen funkar och kan ta en med pĂ„ Ă€ventyr ger sĂ„ mycket mer Ă€n den flyktiga smaken av en chokladbit đŸ«Â 

Makalös solnedgĂ„ng ikvĂ€ll 🌞 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0