Midsommarafton 🇾đŸ‡Ș

Supermysig morgon. Vi hjÀlptes Ät med förberedelserna. Gubbröra och midsommartÄrta, rökta rÀkor, Àgghalvor, kavring med lax och pepparrot ... och all disk inte att förglömma. 

MidsommartÄrta
 
 
Vid halvett kom grannarna och vĂ€ninnan med sin sambo. HĂ€rlig lunch i gott sĂ€llskap 💕
 
Inte 100% corona-sejfat, men vi var ute, maten serverades fĂ€rdig pĂ„ tallrikarna och vi lever alla mer eller mindre isolerat plus att handspriten stod i högsĂ€tet...och nu ser jag att tvĂ€tten hĂ€nger bakom ryggen 😅

Sen blev det siesta nĂ€r alla vĂ„ra vĂ€nner Ă„kte hem till sitt. PĂ„ kvĂ€llen gick maken och jag över till grannarna och fortsatte ha trevligt. Vi Ă„t fantastiskt goda krĂ€ftor 🩞 och hemgjord mamei-glass 🍹 NĂ€r grannen och jag gĂ„tt kvĂ€llsprom med hundarna kröp vi ner till gubbarna i badtunnan. DĂ€r lĂ„g vi vi och pratade om allt möjligt, slog mygg 🩟 och sĂ„g uggla 🩉 samt rĂ„djur 🩌 Ett tag hörde vi oxĂ„ kattugglans ungar.
 
Mamei Ă€r en frukt jag inte hört talas om tidigare. God var den, som glass iallafall 🍹 
 
Vad mer kan man sĂ€ga om denna fina midsommarafton mer Ă€n att den varit alldeles perfekt 🍀
 
 
Tack för idag 🙏 och sov gott vĂ€rlden đŸ’€Â 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0