Natthamn ff Herrestaviken

Igår satt jag uppe tills det inte gick att läsa längre pga mörkret, sen la jag mig. Maken har jobbat extremt mycket på sistone så han slocknade tidigt. Förutom att hundarna var nödiga kl 4.10 imorse har vi sovit gott hela natten. Jag har drömt om en storman och hans hustru, liksom en stor vit örn. Gravröset vi lagt till vid sänder nog ut sina vibbar från forna dagar.

9 ggr har jag badat idag. Dessa badbilder anser jag vara rumsrena 🤗💦
 
 
Dagen har ägnats åt solen och vattnet. Jag läser oxå om 11-åriga Sigrid som på 1000-talet gifts bort till en mycket äldre man som är kompis med kung Anund, del 2 i serien Släkten.
 
 
Vi har sett fiskgjuse, bäver, fladdermus, skäggdoppingar med en unge, mås och mört samt en andmamma med massa smått. 
 
 
Nu njuter vi en varm och skön kväll 🌞💦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0