Natthamn Herrestaviken

Idag har vi åkt ut på sjön! Imorse satte jag igång att laga mat för att vi skulle få ett enkelt liv ombord. Vi kom iväg mitt på dan då maten var klar, hundarna rastade och maken kompletteringshandlat.
 
 
Vi har lagt till i Herrestaviken vid något jag är säker på är ett gravröse. Hoppas inte de spökar för oss inatt.
 

Jag har gått en sväng på land men maken har fått ta resten av promenaderna. Det var lättare att "hoppa" i land än att kravla sig upp i båten. Eftersom högerbenet är så försvagat höll jag på att trilla i 😂💦 Dagen har spenderats på båtens badbrygga i solskenet och jag har badat TVÅ gånger. 18 grader i vattnet. Bildbevisen slipper ni för jag har badat näck 🤦‍♀️🧜🏼‍♀️

 
Varm dag, ljum kväll, livet på topp 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0