Trött

Idag har jag varit riktigt trött hela dagen. Tur att det varit en bra dag och att den gått fort! 

 
Gick upp vid 8 efter en bra natts sömn, morgonsysslor och telefontid. Jag pratade i telefon i princip oavbrutet. Snabb lunch, promenad och egen själavård.
 
 
Halv tre gick grannen och jag en längre promenad. Efter det hade jag så ont i kroppen att jag la mig på altanen och försökte sträcka ut kroppen i långsamma diagonala rörelser. Jag måste återgå till antiinflammatorisk kost, jag behöver inte ha det så här!
 
 
Läste en stund innan maken kom hem med middag vid halv sju, sen gick vi en sväng i skogen innan han vattnade och jag fixade jordgubbar 🍓 
 
 
Vid nio gick jag sista promenaden och har läst en stund till. Nu är det läggdax tycker jag  💤 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0