VingĂ„ker đŸ·

Även idag Ă„kte vi pĂ„ Ă€ventyr. Tog mailen till frukost och telefontiden i bilen. Det var jĂ€mt göra och jag fick t.o.m stanna för att kunna förmedla info och telnr pĂ„ ett trafiksĂ€kert sĂ€tt. Men nĂ€r jag kom fram till min vĂ€n och kollega stĂ€ngde jag av telefonen för helgen. Har timmar att ta ut sĂ„ nu tĂ€nker jag bara kolla mailen imorgon och sen vara ledig över midsommar.
 
Himla trevlig dag hos kollegan. Promenader, hÀrligt snack med hela familjen och god lunch.
 
Filimundus, deras alldeles ljuvligt sammetslena rex-kanin
 
 
Efter hennes telefontid och innan jag Ă„kte hem Ă„kte vi och kikade pĂ„ "ullgrisarna". Grisbondens son gick förbi och berĂ€ttade lite om mangalici, det ungerska ullsvinet. Jösses vad söta de var. TvĂ„ honor hade haft pĂ„hĂ€lsning av ett vildsvin sĂ„ ett par kullar av de smĂ„ var bastarder 🐗 
 
 
Och sĂ„ blev jag godkĂ€nd av barnen 😅 Jag var coolare Ă€n de trodde sĂ„ jag fĂ„r komma tillbaka đŸ„° Det vill jag gĂ€rna 😃
 
Klockan var över sju nÀr jag och djuren kom hem. Maken hade precis klippt grÀsmattan sÄ jag vÀrmde middag. Vi tog kvÀllspromenaden tillsammans och nu blir det sÀng. 
 
Tack för Ă€nnu en hĂ€rlig dag 🙏

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0