Inför helgen...

Ja, nu märker inte jag ju mer av helgen än att gubben ska vara hemma plus att vi ska få besök av arbetande människor som är helg-lediga. Men ändå. Det har varit torsdag och den bjöd på några härliga timmar i Eskilstuna där lunch intogs på Café Tingsgården och fika hemma hos min vän. På kvällen stickade jag klart första vanten så när som på tummen och några maskstygn.
 
Så himla gulligt att insidan är full av småfisk 🐠🐟🐠
 
Fredagen börjar oxå närma sig sitt slut och den har bjudit på några timmar hos äldsta dottern och hennes döttrar. Vi har planterat om några blommor, pratat och gått promenad.
 
 
Nu sitter jag bevämt tillbakalutad i fåtöljen och inväntar maken. Vi ska gå över en sväng till grannen som fyller år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0