Wait for it... đŸ•·

En extremt lugn helg. Min stegrÀknare brukar landa pÄ mellan 8000-12000 steg, men i helgen har maken tagit alla hundpromenader sÄ jag har inte ens kommit upp i 1000. IgÄr lÄg vi dessutom i varsin fÄtölj i princip hela dagen och tittade pÄ skidor - Vasaloppet och Lahti. 

VĂ€rken Ă€r nĂ€stan helt borta och tröttheten börjar Ă€ndra karaktĂ€r. AIP och 8-12timmars sömn per dygn har gjort gott i gumman đŸ‘”đŸ»Â 
 
I lördags blev jag klar med mitt virkprojekt, en tarantella gjord av african flowers...
 
 
... och i fredags fick jag en fin bukett frÄn jobbet...

SuperhĂ€ftiga tulpaner đŸŒ·Â 
 
Nu börjar det kÀnnas som jag behöver komma ut lite igen. IkvÀll har jag knypplingsgruppen i StrÀngnÀs, men jag behöver nog hitta pÄ nÄt mer i veckan kÀnns det som...
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0