Check đŸŒŒ

Imorse nĂ€r jag tĂ€ckte av magnolian och kollade in dess blommor gol göken. SĂ„ sent som igĂ„r gick grannen och jag och pratade om göken och nĂ€r den brukar börja ko-koa... undrar om den hörde oss och kĂ€nde att den var saknad. Magnolians knoppar verkar ha klarat sig 👍
 
Efter frukost, disk och promenad Ă„kte jag och hĂ€mtade ett paket. Jag har köpt lite mĂ„largrejer för att kunna mĂ„la mandala-stenar. Älskar det dĂ€r pillerillet med smĂ„ prickar och grejer...
 
 
Knypplade lite och efter lunch gick jag en skogspromenad med grannen.

Himla svÄrt att fÄ början snygg. Hoppas fortsÀttningen blir bÀttre.
 
Personalmöte, sen började jag med middan, kalvstek. Yngsta dottern skulle komma pÄ besök sÄ det kunde passa med nÄt gott tÀnkte jag. Gick ut med hundarna igen och satte mig i sjÀlavÄrd en timme. Sen kom make och dotter och vi har haft en trevlig kvÀll.
 
Fader Fasan kom pÄ besök. Han pickade i sig mÀngder av solrosfröna som Hacke slÀngt ut tidigare pÄ em.

 
Nu Ă€r det strax lĂ€ggdax ❀ Godnatt vĂ€rlden

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0