😝

Nej idag hade jag dÄ rakt ingen lust att göra ett enda smack! Trots en god nattsömn ville kroppen inte vakna. LÄg och dividerade med mig sjÀlv, gjorde en dagsplan och gick upp ÀndÄ ... eftersom man mÄste det lixom. 
 
Sparade jÀttedisken efter allt duktighetsvansinne igÄr och gick bort till "vÀndplan" i skogen med hundarna. Slutade tÀnka pÄ hur jobbigt allt Àr och satte mig i bilen för att Äka och handla. De hade bra pris pÄ kalv i lill-stan och havregrynen var slut. Lika trött nÀr jag kom hem men kÀnde mig ÀndÄ stolt över att jag betvingat mig att göra nÄt vettigt av morgonen. Diskade och plockade lite, fixade lunch, knÄdade ihop en mördeg och satte mig att jobba i tvÄ timmar.
 
 
Promenad en timme med grannen, hundarna och Bamses förÀldrar. Vilade lite och hÀmtade material och utrustning till ett knyppelprojekt.
 
Guess What 🩠 
 
Mördegen som vilat i kylen envisades med att vara stenhÄrd sÄ jag tog tag i bak-projektet efter middagen. Det blev Nutella-grottor och fyra maskrossirap-grottor pÄ försök.

 
Maken och jag har nattat magnolian...
 
Det ska bli minusgrader inatt sÄ vi försöker skydda de 29 knopparna i olika stadier 
 
... men han har beredskap och har nu fĂ„tt Ă„ka till jobbet. Jag har tagit sistanaden och tĂ€nker virka en stund đŸ§¶Â 
 
 
Godnatt vĂ€rlden🌍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0