Kalas-lördag 🎈

Idag har vi bara haft fest typ. TyvÀrr vaknade maken med vÀrsta huvudvÀrken sÄ jag tog morgonpromenaden före frukost. Vi hade sovit gott och lÀnge. Passade pÄ att plocka lite nÀsslor till middag plus mer granskott nÀr jag ÀndÄ var i farten. 

 
PÄ fm kom sonen och Wille. De hann vara hÀr nÄn timme innan vi Äkte pÄ kalas - Wille, pappa och farmor, och inte vilket kalas som helst! TRE barnbarn firades - Thyra som fyllde i början av maj, Meija som fyllde hÀromdagen och Edwin som fyller jÀttesnart.
 
 
Vi var ca 30 slÀktingar pÄ bÄda sidor som trÀffades pÄ ett coronaanpassat kalas pÄ badstranden i det fina vÀdret. 

 
Höjdpunkten kan man vĂ€l Ă€ndĂ„ sĂ€ga var nĂ€r Thyra fick sitt keyboard! Vi var flera som skramlat ihop till det. Hon skulle fĂ„ lĂ„na skolans över sommaren dĂ„ hon Ă€r sĂ„ intresserad, men nu har hon ett eget đŸ„° Edwins favvo blev nog en monstertruck medan Meijas vattenpistol đŸ”« anvĂ€ndes av fler Ă€n henne sjĂ€lv. Flera av barnen badade dessutom đŸ„¶ Det var vĂ€l runt 16 grader i vattnet 💩 
 
 
Och sÄ fick jag ett gÀng bilder pÄ alla mina barn, barnbarn och bonusar. 

SĂ„ hĂ€r sĂ„g det ut för nĂ€stan exakt 27 Ă„r sen 💕

NÀr vi kom hem igen efter nÄgra hÀrliga timmar satte vi igÄng med middagen. NÀsselsoppa, crustader och rökta rÀkor.
 
 
Myggig kvĂ€llspromenad 🩟 sen har jag fixat rabarberpaj och rabarberkrĂ€m till imorgon 😋
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0