Mors dag 🇸🇪


Jag har verkligen haft en underbar Mors Dag! Mina döttrar har hört av sig på olika sätt, jag har ringt min mor och skickat bilder från dagen till min svärmor. Min son och sonson sov över i husbilen hos oss inatt efter kalaset igår och har tillbringat dagen med sin "gamla" mamma.

Seriöst? 

Efter frukost åkte vi premiärturen på sjön. Dagen blev hur bra som helst. Inga kroppsbad, men fotbad, fika sol och ren njutning 💕
 
Middag på torskrygg, sen åkte son och sonsonen hem,sen åkte maken till jobbet. Har tagit mig en guld-smirnoff som som stod kvar i kylen sen senast. Kvällsprom med hundar  bland myriader av mygg 🦟 🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0