TGIF

Inte för att det egentligen spelar mig nån större roll vad det är för dag, de ser ungefär likadana ut, men även om jag gör ungefär samma saker då betyder fredag att jag snart får heldagssällskap av maken 👍
 
Även imorse stötte jag på grannen med Bamses föräldrar. Även idag slog vi följe till "vändplan" och även idag bestämde vi att ses runt ett när jag jobbat klart.

Telefontid mellan 10-12. Ingen ringde mig men jag ringde några samtal, fixade med ett fondärende och svarade på mail. Efter lunch kontaktade jag grannen då gick vi skogsrundan igen. Detta skulle kunna bli en trevlig vana.
 
 
När jag kom hem eldade jag badtunnan 🔥 varvat med lite läsning på mobilen. Har läst en artikel på diakonibloggen ett par gånger de senaste dagarna. Jag känner hopp när jag läser den ...  
https://www.google.se/amp/s/diakonibloggen.com/2019/04/13/nar-utsattheten-finns-i-var-egen-organisation/amp/

Gick runt knuten och plockade 1,5 liter nässlor, förvällde dem och vid halvfem plockade jag upp grannen igen för att gå promenad. Nu fick hon visa mig en ny väg genom skog och över gärden till Granboda, sen tillbaka över "vår" skog och hem.
 
Hästarna var både läskiga och spännande! 

Ikväll har jag lagat en rätt som jag sett på Facebook. En kompis make la upp en bild på sin middag och lite instruktioner. Det blev himla gott!
 
Chorizo, champinjoner, paprika, sparris, lök, vitt vin och grädde. Mums!
 
Efter middagen tog jag två värktabletter och så låg vi över en timme i badtunnan. Jag har så ont i kroppen och det vill inte ge sig. Det molar när jag är stilla men blir lite bättre när jag rör mig, förutom i slutet av promenaderna, då värker det än värre. Jag ska försöka ta mig i kragen och kontakta vc i veckan. Måste gå och ta mina sköldkörtelprover oxå...

 
Promenad med make och hundar i solnedgången. Nu blir det värktablett och bingen. Godnatt världen 🌍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0