En mulen tisdag

Liljan i buketten jag fick av maken förra veckan har slagit ut och doftar så gott. Rosorna har vissnat men jag fixade inte att slänga dem riktigt än...de får hänga upponer några dagar så får vi se 🌹🌹🌹 
 
Sov illa inatt. Bamse har legat och slickat på sin ena framtass och det stör mig så kolossalt. Vissa ljud går det inte att somna ifrån bara... så morgonen blev sen även om jag var vaken rätt tidigt. Gick en kortare promenad och tog sen tag i medicinskåpet. Hade en påse medikamenter och kroppsvårdsprylar från Lyan i Ugglebo oxå, men nu är det ordning och reda. En halv påse utgången värkmedicin ska tillbaka till apoteket. En har ju samlat på sig en del efter de senaste årens sjukhusvistelser... Skönt att bli av med det!
 

Sen gick grannen och jag långpromenad med hundarna.
 
Trollen i Skoghall 
 
Blev sittande i telefon en stund men lagande sen kyckling i curry. Maken kom hem kl åtta igårkväll och blir kvar på jobbet inatt 🙄 Hoppas han kan ta ledigt i slutet av veckan. Jag började på ett av mina projekt men det tog emot så jag slog igen datorn. Tar nya tag imorgon.
 
Lyckoviken på tv, promenad och sängen får avrunda denna grå tisdag som jag tror jag aldrig riktigt vaknade till... 💤 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0