Fredag den 13:e

Vilken märklig känsla att vakna upp helt smärtfri! Det var länge sen. Ljuvligt 💕 Nu har jag varit väldigt noga med både kost och belastning på rätt sätt ett tag och iallafall idag fick jag en härlig lön för mödan 🥘👣
 
Långpromenad på nästan en halvmil och en dryg timme. Kände bara av knät litegrann mig slutet av promenaden. Helt underbart 😍 
 
Bamse och Rambo är lika stora efter Bamses klippning igår

Diskade, jobbade en stund med mitt projekt, gjorde en räkmacka till lunch och sen hörde grannen av sig, då var det promenaddax igen.
 
Började med middagen. Maken hade önskat sig stekt fläsk med potatismos och rårivna morötter. Det blev jättegott. Han hade med sig lite godsaker han fått som tack för en tjänst. Jag fick smaka 😋

 
En ask godsaker med humor. Vad sägs om en biskvi som inte gör någon biskviken? Eller bollarnas boll som inte behöver nån ytterligare förklaring?
 
Sen gick luften ur och vi har legat och slappat vid tvn. Mysigt 🥰 Maken tog sistanaden så stegräknaren stoppade lite tidigare än jag tänkt 😝
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0