Helgen

Vaknade rätt tidigt på lördagmorgon och bestämde mig för att så småningom kliva upp. Gick ut med ovilliga hundar i det iskalla duggregnet.
 
 
Nästa promenad fick de ha varsin jacka på sig, men de var inte mer promenadsugna för det.
 

Maken satte fönster- och dörrfoder i köket så det ser nästan helt färdigt ut nu. Några tapetsnuttar och lite vitfärg så är det klart ✅ Jag gjorde klart årets sista nr av föreningstidningen och jobbade lite på mitt projekt. 

Idag har maken jobbat med en ny paviljong. Jag har hjälp till lite grand men oxå gått en långpromenad med hundarna.

 
För övrigt är "minnen" på Facebook roligt så här års. Vi har nämligen bröllopsdag snart och brukar åka nånstans o närheten av den dan för att fira. För 7 år sen åkte vi till Åland, för 6 år sen Gotland, för 3 år sen var vi i Thailand och firade 25 år, förra året firade vi dagen med min kusin och hennes man i Florida.
 
Peace ✌️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0