Idag...

... vaknade jag mycket senare än igår. Men långpromenad blev det idag oxå. 2 timmar och en dryg halvmil med paus vid Mälaren.
 

Mulet och grått, men vindstilla och rätt varmt. Så varmt att blåklockorna fortfarande blommar!
 
 
När vi kom hem slängde sig två trötta hundar i sina puffar och jag i fåtöljen en stund. Hade varken lust eller ork att göra nåt. Pratade med en dotter en stund, diskade och åt lite frukt innan jag och grannen gick en sväng innan det blev mörkt.
 

Sen blev det snabbmiddag innan jag åkte upp till kungliga huvudstaden 👑 Jag vet att vi inte ska korsa regiongränserna just nu, men en snabbtripp till hundarnas fd fröken för kloklippning och klippning av Bamses päls hoppas jag inte utgör nån fara med alla upptänkliga säkerhetsåtgärder som avstånd, vänta i bilen och sprit. 
 
Nej, jag saknar inte resvägen till Stockholm. Blev en halvtimme sen pga olycka.
 
Kom hem strax före nio, gick kvällspromenaden och duschade hundarna och mig själv. Såg dokumentären om Utøya. Minns den så tydligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0