Men alltsÄ... !

Klockan tio 🕙 imorse slog jag ner Ă€ndan i fĂ„töljen och pustade lite. DĂ„ hade jag fixat morgonsysslorna OCH gĂ„tt en timme med hundarna. KĂ€ndes skitbra! MĂ„r f.n skitbra! Det Ă€r bara att suga pĂ„ karamellen 🍬 
 
 
Efter disk och artrosskola satte jag mig en timme med mitt projekt, sen tog jag tag i styrelsemötet. Eftersom jag ringer styrelsemedlemmarna en och en tar det ett tag och nu behövde vi gĂ„ igenom bĂ„de protokoll och prata Ă„rsmötet nĂ€sta Ă„r. Pausade efter hĂ€lften av samtalen, fixade en smarrig rĂ€kmacka och gick ut en skogspromenad med hundar och grannen. Fortsatte med styrelsemötet och blev klar samtidigt som maken kom hem. Han gick ut med hundarna medan jag gjorde middag - nĂ€sselsoppa och vĂ„fflor 🧇 
 
 
Lugn kvĂ€ll vid tvn. Jag slumrade till strax efter Ă„tta, duschade och tog ut vovvarna pĂ„ sistanaden. Nu Åreakuten... begriper inte varför den fĂ„tt sĂ„ dĂ„liga recensioner?!?! Sova kanske? I'm worth it đŸ’€Â 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0