Dis och dimma

Vaknade utvilad efter 10 sköna timmars sömn! Efter alla sysslor som hör morgonen till gick jag en magiskt vacker morgonpromenad.
 
 
Efter det skurade jag ur badtunnan och fyllde den, bytte sängkläder och pysslade lite inomhus.
 
 
På eftermiddagen dök min barndomsvän upp. Känns fint att få vänta in denna helg med just henne. Hon var min systers bästa kompis och vi fann varandra i sorgen efter syrrans död.
 

Efter eftermiddagspromenaden och när maken kommit hem fixade jag tacos 🌮
 
 
En jättetrevlig eftermiddag med ett kvällsdopp i tunnan. Dimmigt, disigt och spöklikt mysigt liksom det varit hela dagen.
 
Tack för idag 🙏 

Kommentarer
Postat av: Lasse Mikkelson

Låter skönt med 10 timmars sömn. Själv skulle jag vara glad om jag fick 6 timmars sammanhängande sömn någon gång.

Svar: Det var jätteskönt. Inte ofta det händer att jag sover så gott så jag uppskattar det nåt enormt ❤️
Guggelutt

2020-10-31 @ 02:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0