Förberedelse 🌼

Stressade pĂ„ ordentligt i förmiddags, hade massor pĂ„ att-göra-listan, bland annat en hel del att handla i olika affĂ€rer... efter morgonsysslorna och artosskolan pratade jag en stund med en myndighet och skar upp nĂ„gra köttbitar frĂ„n kylen och la i mindre pĂ„sar. Sen var det shopping  som gĂ€llde... Hundschampo pĂ„ Ö&B, fröstĂ€nger och en pĂ„se mat till Twilight Sparkle pĂ„ zoo, tacos pĂ„ Coop, Ă€gg pĂ„ Linas, vin pĂ„ bolaget, glasĂ„tervinningen men jag skippade att tanka. Hem och ut med hundarna. Sen gick luften ur, jag var ju liksom klar đŸ€­ Kom tydligen in i ett sĂ„nt dĂ€r doing-mood som jag hĂ„ller pĂ„ att bota mig ifrĂ„n.
 
Jag hade ingen aaaning om att hamstrar INTE var vegetarianer...
 
Kokade köttgryta till middag medan jag kom pÄ att maken ju inte skulle komma hem ikvÀll. NÄvÀl, en god matlÄda Àr vÀl aldrig fel... Tittat lite pÄ tv och grejat lite vid datorn.
 
Snart fullmÄne och mars lyser med rödaktiga sken 


Nej jag tror att jag gĂ„r och knyter mig 😮 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0