Gör-fint...

Idag har jag haft sällis av svärdottern i Ugglebo. Har fått undan mer än jag trodde ... och visst är det massor kvar ... men jag blev sporrad över att se skillnaden i dagens arbete.
 
Vänster

Vänstervänster
 
Höger. Kartongerna är klara för leverans till Röda Korset och elementet frigjort för jämn värme i hela Ugglebo 🦉 
 
Maken och sonen har jobbat ute. Båtarna är under presenning, gräset klippt och lilla boden städad. Ungdomarna blev kvar till middag och åkte hem när Wille skulle sova. Det blev en hel-helg med mycket hjälp. 

Nu har jag gett upp och tagit smärtstillande. Måste få sova inatt. Ryggen är ok men höger höft och knä värker ihållande. Enerverande!
 
Har inget inbokat i veckan som kommer, men massor att göra 🤗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0