Grav-rejs 💕

Idag har bÀstisen och jag haft grav-rejs. Vi hade sen tidigare bestÀmt lunch och zon, men sÄ kom jag pÄ att jag nog inte kommer upp till kungliga huvudstaden och SkogskyrkogÄrden till Allhelgona, sÄ varför inte kombinera nytta med nöje?

VÀrmdö kyrka har anor frÄn 1300-talet 
 
Jag plockade upp henne vid 12 och vi började med att Äka ut till VÀrmdö. Efter krans- och ljusinköp fortsatte vi til kyrkan dÀr hon har sina kÀra. 
 
 
Lunch i Hemmesta, sen fortsatte vi till SkogskyrkogĂ„rden dĂ€r hon satte ljus hos en arbetskamrat och jag la kransar och tĂ€nde 80-timmarsljus pĂ„ vĂ„ra familjegravar. Nu bör det lysa fint fram till Allhelgona 🕯💕
 
Syrran, morfar, mormor, morbror och moster 

Farmor och farfar 
 
Vi avslutade med zon och chai hemma hos henne. Det blev en jÀttefin dag, regnet och blöta hundar till trots.

 
NÀr jag kom hem lÄg föreningstidningen pÄ köksbordet, den som jag jobbade med förra veckan, ni vet. Den blev sÄ himla bra med sÄ mÄnga bidrag och bilder frÄn medlemmarna som berÀttar om vad de gör och vad knypplar under corona. 

Maken har gjort en storrengöring av duschen sĂ„ det doftar frĂ€scht i hela huset. Nu har han lagt sig och jag tittar pĂ„ Åreakuten 🙌

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0