Helt ok-onsdag

Idag har solen skinit på oss i den här delen av Mälardalen. Tog sovmorgon eftersom jag satt uppe för länge igår igen...  Efter morgonsysslorna gjorde jag ett ärende i stan och satte mig sen med styrelsemöte. Fantastiskt att kunna sitta ute i oktober och jobba med det 💕
 
 
Sprang ut med hundarna när jag såg att regnet var på g med stora mörka moln. 

Gjorde rent hos Twilight Sparkle med två nyfikna hundar som åskådare.
 

Stickat lite och mönstrat två disktrasor vid Tvn. Idén tycker jag var kul men resultatet motsvarar inte min förväntan... jag blir inte nöjd och det är bara så ibland...
 
 
Nu kommer maken vara ledig i fyra dagar! Vädret är helt avgörande för hur vi kommer att utveckla våra planer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0