Stilla oktober-dagar

Här i stugan görs inte mycket... inte av mig iallafall. Sitter mest i fåtöljen insvept i filtar och stickar. Igår följde jag med maken på hundpromenad och idag kom en kompis över med en lånad bur och gjorde mig sällskap på andranaden. Ryggen läker bra så även om jag ff har ont klarar jag mig själv så länge maken böjer på ryggen och ger hundarna nytt vatten... och sängen får vara obäddad, men vad gör det 😃
 
Inatt satt jag uppe til 02.00 och tittade på tv. Hämtade kudde och täcke och sov i fåtöljen för det är lättare att ta sig ur den än ur sängen med ryggsmärta. Smärtlindringen gör konstiga saker i kroppen med ömsom trötthet och ömsom rastlöshet, ibland fryser jag och ibland svettas jag, men jag har trappat ner till hälften nu så snart är det oxå bra igen

Det blev en del färdigt inatt. Lämnar ofta hälften av mönstrandet och fästandet av trådar till "senare" 😝
 
Endast 3 grader på sistanaden! Hösten är här 🍁 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0