Super-nöjd

Vilken bra dag det varit! Eft en skön sovmorgon (satt uppe till halv två 🕜) och morgonsysslorna gick jag långpromenad med hundarna i den härliga höstluften...
 
 
Efter fyra telefonsamtal som ringde på varandra, och disken, satte jag mig att jobba med föreningstidningen. Lovade i helgen att göra den då vår tidningsredaktör hade mycket på jobbet... och det har ju inte jag 🙌🙌🙌
 
Sen blev det långpromenad med grannen. Sista km blev jobbig för, precis som i lördags, hakade höger höft upp sig och det gör så j-la ont! Artros alla gånger, men så här ont har jag inte haft förut. Förmodligen kommer det nu eftersom jag haltat en vecka pga ryggen. Har laddat ner en app nu som ska hjälpa mig träna mot artros-värk. Smärta följer ju ofta på smärta, liksom motgång på motgång... men även framgång på framgång 😁 
 
Fixade middag på rester från igår när maken kom hem. Nu har han tagit en vovvenad och ska snart lägga sig. Jag tänkte kolla Jihde när "finding Bigfoot" är slut...sen blir det nog sängen 🛌 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0