4 generationer...

Vilken fin dag det blev! Efter en skön sovmorgon åkte vi till sonen och hans familj. Maken skulle hjälpa till med att få upp en lampa...

Wille håller koll på farfar!

Wille hjälpte till förstås! Och han bjöd hundarna på bulle ❤️
 
 
Sen åkte vi och handlade åt svärmor. Hon har opererat höften och har sin syster boende hos sig. Janne lagade mat medan jag och hundarna var ute och gick och överraskades av en rejäl regnskölja. Till efterrätt satte vi in en hallonpaj som jag förberett på morgonen och tagit med.
 
Heta räkor med vår egenodlade basilika 🌱
 
Solnedgång över Huddinge 
 
När vi kom hem ikväll tittade vi på två dokumentärer om 11september 2001. Otroligt att det är 19 år sen!
 
Ja mina kära vänner... Detta var mitt recept på en fin lördag med möten över 4 generationer 👶🧔👩🏻‍🦰👨‍🦳👩🏻‍🦳👵🏻 Nu önskar jag er en god natt ❤️💚💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0