Änd aaaa-a-aaaaaj...

....will ååålvejs lavvv yooo-o-oooo... 🎼🎶🎵
 
 
Rutorna nerdragna, håret förföriskt fladdrande i vinden och musiken på för fullt, knappt några käftar på 55:an vilket gav mig utrymme att vråla på för fullt till Whitney, Darin, Roxette med flera utan att riskera störande av ordning eller förargelseväckande beteende  🎼🎶🎵 De sista 25 minutrarna från Enköping började bli lite tuffa, men vad har man fönsterhissar och stereoapparater till?
 
Idag har jag varit hos mina föräldrar i Roslagen. Jättefin dag med massor av prat ute i solen.
 
Vi äter lite godis 🍬🍭😋
 
Hundarna har inte svimmat, de har fått varsitt tuggben 🍖 

Mina föräldrar har fått en disktrasa! De bor i ett lila hus och mammas doktorsavhandling handlar bland annat om änglar.  Ta-daaa 👼 
 
De bjöd på en favorit i repris - äggmojs och räkor 😋
 

Innan jag åkte hem tog jag kvällspromenaden ner till Lågarö brygga. Underbar kväll 💙
 

Godnatt världen 🌍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0