Ävertyrs-lördag

En härlig dag på Parken Zoo!
 
Rrrise änd shine! En härlig dag to come 🌞

Sonen hämtade upp mig 20över9 och vi mötte äldsta med familj innanför entrégrindarna en stund efter tio. Många djur har vi sett och mycket rutschkana har det åkts.
 
En blandning av mina och sonens bilder 📸 
 
På väg till lunch tappade vi bort äldsta barnet och vi turades om att patrullera parken åt varsitt håll eller stå kvar vid Stationen. Personal ropade ut i högtalarna och åkte runt och letade. Vi hittade varandra efter 45 minuter, sen var det himla gott med lunch!
 
 
Eftermiddagen spenderades på väg till och i Barnens zoo. En get förälskade sig i sonen och höll sig med honom hela tiden.
 
 
Jag trodde aldrig att vi skulle bli där så länge, men vi blev kvar till stängning och lite till. Sex timmar! Som sista gäster anländer vi parkeringen. Tror både vuxna och barn var lika trötta efter alla äventyr. 

 
Sonen körde hem mig och vi bytte bilder med varandra. Maken och jag hjälptes åt med middagen och Wille har varit på underbart spexigt humör trots att han inte sovit så mycket som förväntat. 

En stund med alla bilder, bloggen och vid Tvn har fått avrunda en härlig dag 💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0