Dagen efter 😁

Synen av disken imorse gjorde mig faktiskt lite glad. Vi hade trevligt igÄr och det kan vÀl fÄ synas. 
 
 
Diskade sÄ mycket som fick rum i diskstÀllet, resten spar jag till imorgonbitti.
 
 
Dagen har Ă€gnats Ă„t att koka Ă€ppelmos 🍎 och baka Ă€ppelpaj 🍏 pĂ„ Ă€pplen vi fĂ„tt frĂ„n grannen, lite disktrase-stickning đŸ§¶ lĂ€sa LaCamilla đŸ‘žđŸœ och titta pĂ„ 2600 Ă„r gamla mumier pĂ„ National Geographic đŸ“ș Perfekt söndagsmys đŸ„°

 
Fixade laxbullar pĂ„ resterna av gĂ„rdagens lax. Efter att ha diskat alla kastruller och byttor efter dagens husmors-stök tillbringade vi kvĂ€llen i badtunnan och sen maken gĂ„tt och lagt sig fastnade jag vid en dokumentĂ€r om en seriemördare och kannibal 😹
 
Hoppas jag kan sova nu ....😜 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0