Förberedelsefredag

Efter morgonsysslorna och promenad fastnade jag i mobilen... bland annat med mammas utkast till föredrag om de kristna församlingarnas tillkomst. Som jag sagt förut och vidhåller --> man behöver ha ett hum om sin historia för att inte nutiden bara ska vara flum. Jag tror man behöver förståelsen för det "bakomflutna" för att kunna ha framtidstro! Varför ska jag tro? Och på vad? Var har vi substansen?
 
 
I övrigt har jag handlat, skurat och fylllt badtunnan samt stickat 🧶 Mina disktraseprojekt fyller mig med entusiasm ❤️
 
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej! Har sett att du har ett mönster till en stickad Pippi tröja, jag är JÄTTEINTRESSERAD utav det om du har kvar det 🙂

2020-09-05 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0