HĂ€rligt đŸ„°

Efter morgonsysslor och -promenad broderade jag klart tvÄ disktrasor för vidare leverans till bÀstisen.  Hon hade en specifik och jÀtterolig önskan om kaffeformeln till sin dotters födelsedag. De var kluriga att fÄ till men jag Àr rÀtt nöjd ÀndÄ. Jag hade oxÄ gjort tvÄ till henne oxÄ, men dÀr hade jag fÄtt friare hÀnder.
 
Kanske anar man att hon Àr förknippad med musik pÄ nÄgot sÀtt?
 
Kaffe ☕ 
 
Efter mittpÄdagenpromenaden Äkte jag upp mot Storstan. Fikade med en fd kollega i Tullinge Centrum vilket var lika mysigt som gott.
 
Jordgubbsdröm och biskvi 😋
 
Sist men inte minst --> bÀstisen. Zonterapi, disktraseleverans, enkel och supergod middag.
 
Bamse och Rambo Ă€r nyfikna pĂ„ vad bĂ€stisen gör med mattes fötter 👣
 
Detta var mitt recept pĂ„ en hĂ€rlig torsdag đŸ„°
 
Godnatt vĂ€rlden 💚

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0