T

Undrar just om de där ekonomipack fiskmat lönar sig att köpa... imorse när jag skulle fylla på lilla burken drabbades den stora burken av "ketchup-effekten". Med lätt överdrift kan jag säga att jag plötsligt stod i en sån där glasbubbla som snöar, vet ni. När fiskmatsmolnet lagt sig vadade jag i fiskflingor! De otroligt tunna flingorna är rätt bra packade så när de flyger ut som de gjorde i morse expanderar volymen till det mångdubbla. Jag försökte rädda det jag kunde med en sked och en tom äppelmosburk. Skopa i och skaka, skopa i och skaka, till sist åkte dammsugaren fram.
 
 
I övrigt idag har jag pratat med en fd konfident samt änkan, lagat kyckling i curry samt stickat/virkar en ny disktrasa,
 
 
Över änd aut 💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0