Trevligt 👍

En synnerligen bra onsdag! Vaknade efter 8 timmars skön sömn, morgonsysslade, gick morgonpromenad med hundarna och fick sÀllskap en bit med grannen. Dammsög, vÄttorkade golven och ringde mamma innan grannen och jag gick lÄngpromenad vid 11.00. Duschade, Ät lunch och Äkte ivÀg till MÀlarsjukhuset för provtagningen som inte blev av i mÄndags dÄ skyddsplÄten trillade ner under bilen.  DÀrefter blev det fika pÄ gÄrden hos vÀninnan som jag inte heller kunde trÀffa i mÄndags av samma anledning.
 
 
En jÀttetrevlig eftermiddag i solen! RÀtt var det var sÄg jag att klockan var halv fem. Dax att Äka hem till hundarna. Maken hann före mig sÄ jag Äkte och tankade innan jag for hem och fixade vÄfflor. Sylten var slut men mina hemmagjorda siraper vad jÀttegoda till vÄfflorna med lite grÀdde!
 
 
Lugn kvĂ€ll med disktrasorna đŸ§¶

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0