Jobba på-onsdag

Idag har jag varit duktig och strukturerad. Gick upp
rätt tidigt och gick långpromenad efter morgonsysslorna. Försöker jobba på ett minimum av 10.000 steg och det går bra, men idag ville jag koncentrera mig på föreningsarbete och utställningen. Lika bra att gå majoriteten av stegen på en gång, liksom.

Idag knöt jag fast halsduken i väst-ärmen. Det gav Ragnar en mindre halkig plats att sitta på än på jackan och en bekvämare gångstil för mig än när han sitter på min underarm. 
 
När jag kom hem ägnade jag mig åt föreningsarbetet till lunch, gick ut med grabbarna och jobbade sen med utställningen. Har bett om en ny träff med evenemangsansvarig så jag är säker på att vi förstått varandra 100%, både vad gäller utställningen och gerillastickningen. I övrigt har jag bara jobbat på med avbrott för vovvenader och middag. 
 
 
Nu har klockan passerat midnatt och snart gryr en ny dag som nog kommer ägnas till större delen åt utställningen. Det är så spännande 😄
 
🌜 Godnatt 🌝 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0