Lat tisdag

Tillät mig att göra "ingenting" idag. Hade en sån där klimakterienatt och sov inte så mycket, låg vaken, snurrade och svettades. Desto gladare blev jag när de där molnen som väderleksprognosen visat inte gällde här. Lite svalt men störtskönt att ligga i solstolen och steka. Gick en lång promenad med hundarna framåt eftermiddagen. Riktigt skönt det oxå.

 
Framåt kvällen fixade jag squash-plättar. De har haft billig squash i två veckor nu, så man får passa på att squash-frossa, tänker jag.
 
Efter middagen kom grannen med traktorn. Ikväll åkte båten i sjön 🛥
 
 
Kvällen bjöd inte på nån värme så fingrarna domnade nästan bort i snålblåsten när tamparna skulle sättas fast. Men det vore synd att klaga, snart är det båtsäsong.
 
Vet ni vad jag tänker nu? Kvällskiss med hundarna, varm dusch och säng!
 
🍃🌺🍃 sov gott 🍃🌺🍃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0