Lördagsleverans 🧦

Efter en lugn förmiddag drog jag iväg på sockleverans som inkluderade fika vid ödledammen i Spånga. Så härligt att träffa en god vän och att promenera i, för oss, okända områden. Tyvärr så vi inga salamandrar, men jag tänker att jag kanske kan få återkomma lite senare...
🦎 ☕️ 🍪 

Dammen låg fantastiskt fint på en kulle
 
Men de blev rätt söta! Undrar om jag ska göra en till mig själv oxå 🤔 Har ju Muminmamman och muminpappan, så kan man byta ibland... jag menar att Muminmamman kanske tröttnar på muminpappan och vill pola med Lilla My en stund typ 😃 
 
Fia-ste servetten 😍
 
Bamse, Fia och Rambo 🐾🐾🐾
 
När vi kom hem slängde jag snabbt in en citronpeppar-pepprad lax i ugnen och rev morötter 🥕 Efter middagen var det badtunnedax 💦 
 
Ikväll campar vi på tomten 😁
 

🚐 Godnatt världen 🚐

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0