Möten, artiklar och intervjuer

April är april! Varför är man ens förvånad? Ena dagen är det sommar, nästa vinter 🥶 
 
Två dagar av fokus. Det har varit skönt. Igår var jag på ett bra möte i Södertälje och resten av dagen tog jag det fysiskt lugnt. Huvudet jobbade desto mer. Jag insåg att jag behövde mer klarhet i Multeums evenemang och deras förväntningar innan jag plockar fram mina verktyg och börjar arbeta. Jag får aldrig glömma att jag är workoholic och dessutom har höga krav på min egen prestation. Bestämde mig för att detta tänker jag göra bra, men inte överarbetat! När maken kom hem åt vi räkor och la oss tidigt vilket var tur. Bamse väckte mig halv två och behövde "gå på toa", sen hade jag svårt att somna om.
 
 
Idag har jag jobbat desto mer men med rätt fokus. Maken har varit ledig och tagit alla vovvenader, jag har deltagit i Teamsmöte för föreningens räkning, skrivit 3 artiklar, gjort lite styrelsearbete samt svarat på en rad frågor som kommer publiceras som en författarintervju i samband med att min bok ges ut. På måndag blir jag av med datorn ett tag och förhoppningsvis kommer den tillbaka nyservad, snabbare och med bättre programvara för skrivarbeten. Det jag skrev idag behövde bli klart nu eftersom jag inte riktigt vet när datorn kommer tillbaka.
 
Kållåda till middag och bad i tunnan. Mys 💦
 
🌞 Trevlig helg 🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0