SkĂ€rtorsdag 🚐

En annorlunda skÀrtorsdag. Vaknade upp i husbilen pÄ förÀldrarnas tomt. Vi gick ut och satte oss i solen efter frukost.
 

Mitt pĂ„ dan körde jag in till NorrtĂ€lje med förĂ€ldrarna. Pappa skulle till tandlĂ€karen och under tiden spenderade mamma och jag ett presentkort pĂ„ blomsteraffĂ€ren đŸŒ·đŸŒ»đŸŒș
 
Efter Ă€nnu en stund i solen gick jag in och lagade Banh Xeo - vietnamesiska rispannkakor med fyllning av rĂ€kor, krabbsticks och mungböngroddar 😋
 
 
Efter middagen gick maken och jag lĂ„ngpromenad med hundarna đŸ‘ŁđŸŸđŸ‘ŁđŸŸ En fantastisk kvĂ€ll đŸ€©
 
 
En kopp the med förĂ€ldrarna och kvĂ€llspromenad fick avrunda denna skĂ€rtorsdag đŸ’€Â 
 
💚 Tack för en hĂ€rlig dag 💚

Ser ni det jag ser? đŸ‘»đŸ§Ÿâ€â™€ïž

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0